Misery Monday: A show about the Chicago Bears.
The Chicago Bears are 0-1 on the new 2025 NFL season after a heartbreaking loss vs the Minnesota Vikings. Join me as I break it down with the first episode of Misery Monday!! Twitter/x: KMRx37 Youtube: KRCHIsports
4 episodios
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Misery Monday: A show about the Chicago Bears.!