Hva skjer egentlig med Norges Cape Canaveral? Kommer ISARs rakett seg opp snart? Blir det MER oppskytning der, og hvordan er forholdet til fiskerne.
CEO for Andøya Space, Ketil Olsen svarer.
Comentarios
0
Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Romkapsel!
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Romkapsel!