Vi fortsetter med Det DU Snakker om på mandager, gjennom hele sommeren.
Dette er noen av høydepunktene fra året så langt. Hope you like it :-)
God sommer til alle fine lyttere!
Comentarios
0
Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Det Alle Snakker Om - med Siri og Kim!
Comentarios
0Sé la primera persona en comentar
¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Det Alle Snakker Om - med Siri og Kim!