Softwareudvikling på Jysk

17. Den ene ting der bliver spildt flest penge på i digitaliseringsprocessen

13 min · 1 de feb de 2022
Portada del episodio 17. Den ene ting der bliver spildt flest penge på i digitaliseringsprocessen

Descripción

Funktionalitet der aldrig bliver brugt. Det er det sorte hul de fleste som bygger software har prøvet at hælde penge direkte i. I den her episode går vi ned i hvorfor det sker og hvordan du undgår det.

Comentarios

0

Sé la primera persona en comentar

¡Regístrate ahora y únete a la comunidad de Softwareudvikling på Jysk!

Prueba gratis

Empieza 7 días de prueba

$99 / mes después de la prueba. · Cancela cuando quieras.

  • Podcasts solo en Podimo
  • 20 horas de audiolibros al mes
  • Podcast gratuitos

Todos los episodios

19 episodios