Alt på bordet denne uka 🎀
Ukens annonsør:
25% på alle Womanizere til og med 11. mai på kondomeriet.no [kondomeriet.no]
See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.
Comentarios
4
Sara333
Lura på ka du tenk at bønder skal tjene penger på og kordan di skal ha rå til å ha dyr? Alternativet e jo å slakte ned å ikke spise de å bare hive kjøttet til ingen nytte.? Syns du det e bedre om det ikke finnes dyr da? Eller kordan tenk du det skal fungere? 😳 Også jakt på elg og dyr som lever fritt e jo nødvendig fordi det kommer en del sykdom om den e for mange, i fjøsen får du jo vaksine osv. I tillegg synes du måten gaupen, jerven osv dreper dyrene? Da dyran blir spist levende og ikke dør.
Kreativiahobby
Hei Sophie. Liker godt å høre på podcasten din. Var godt å høre da du delte om at du hadde en dårlig periode for er akkurat sånn jeg har det i disse dagene. Så tusen takk for at du er så åpen, det hjelper :)
Adalone
20:49 helt enig med deg!! Jeg mislikte sterk at hun stod å skreik om deg den gangen, den glemmer jeg ikke. Blir aldri bestevenn med den dam som stod å nedsnakka en annen dame. Heier på deg!
sess
Elsker podden din ❤️
Sara333
Lura på ka du tenk at bønder skal tjene penger på og kordan di skal ha rå til å ha dyr? Alternativet e jo å slakte ned å ikke spise de å bare hive kjøttet til ingen nytte.? Syns du det e bedre om det ikke finnes dyr da? Eller kordan tenk du det skal fungere? 😳 Også jakt på elg og dyr som lever fritt e jo nødvendig fordi det kommer en del sykdom om den e for mange, i fjøsen får du jo vaksine osv. I tillegg synes du måten gaupen, jerven osv dreper dyrene? Da dyran blir spist levende og ikke dør.
Kreativiahobby
Hei Sophie. Liker godt å høre på podcasten din. Var godt å høre da du delte om at du hadde en dårlig periode for er akkurat sånn jeg har det i disse dagene. Så tusen takk for at du er så åpen, det hjelper :)
Empieza 7 días de prueba
$99 / mes después de la prueba. · Cancela cuando quieras.
Comentarios
4Lura på ka du tenk at bønder skal tjene penger på og kordan di skal ha rå til å ha dyr? Alternativet e jo å slakte ned å ikke spise de å bare hive kjøttet til ingen nytte.? Syns du det e bedre om det ikke finnes dyr da? Eller kordan tenk du det skal fungere? 😳 Også jakt på elg og dyr som lever fritt e jo nødvendig fordi det kommer en del sykdom om den e for mange, i fjøsen får du jo vaksine osv. I tillegg synes du måten gaupen, jerven osv dreper dyrene? Da dyran blir spist levende og ikke dør.
Hei Sophie. Liker godt å høre på podcasten din. Var godt å høre da du delte om at du hadde en dårlig periode for er akkurat sånn jeg har det i disse dagene. Så tusen takk for at du er så åpen, det hjelper :)
20:49 helt enig med deg!! Jeg mislikte sterk at hun stod å skreik om deg den gangen, den glemmer jeg ikke. Blir aldri bestevenn med den dam som stod å nedsnakka en annen dame. Heier på deg!
Elsker podden din ❤️
Lura på ka du tenk at bønder skal tjene penger på og kordan di skal ha rå til å ha dyr? Alternativet e jo å slakte ned å ikke spise de å bare hive kjøttet til ingen nytte.? Syns du det e bedre om det ikke finnes dyr da? Eller kordan tenk du det skal fungere? 😳 Også jakt på elg og dyr som lever fritt e jo nødvendig fordi det kommer en del sykdom om den e for mange, i fjøsen får du jo vaksine osv. I tillegg synes du måten gaupen, jerven osv dreper dyrene? Da dyran blir spist levende og ikke dør.
Hei Sophie. Liker godt å høre på podcasten din. Var godt å høre da du delte om at du hadde en dårlig periode for er akkurat sånn jeg har det i disse dagene. Så tusen takk for at du er så åpen, det hjelper :)