El histórico arquero de #UnionSunchales habló de su salida del club en 2012: "Estoy arrepentido. Tengo la certeza de que si me hubiera quedado, Unión no habría descendido".
Kommentarer
0
Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av El Podcast Albiverde sitt community!
Kommentarer
0Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av El Podcast Albiverde sitt community!