Como olvidar esos nicknames en msn, como no recordar a quienes agregábamos a f/f en fotolog. Todos tenemos nuestras historias y anécdotas. Y tú, tienes las tuyas?
Kommentarer
0
Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av El Último Té y A La Cama sitt community!
Kommentarer
0Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av El Último Té y A La Cama sitt community!