Geggo & Cengiz - Helt Ærligt
Der er gang i studiet, da Cengiz har fødselsdag! Stephanie og Vera overrasker ham med diverse ting og sager, og vi kan godt love jer, at episoden indeholder en lille overraskelse. Derudover skal vi snakke om, hvad man må ved poolen - må man fx have g-streng på ved børnepoolen, og er der en uskreven regel om baggrundsbilleder? 🤔 Værter: Stephanie Karma Salvarli & Cengiz Mads Salvarli Redaktør: Vera Høj Jabcke Mix & jingle: Jakob Ranum Video: Frederik Schultz
195 Episoder
Kommentarer
34Fødselsdagssangen er en banger 🎵
Folk må gå i hvad de ønsker, og ja- min mand må da gerne kigge - han går jo hjem med mig🫶🙌👏🏼❤️
Man tjekker bare ikke andres mobiler - synes det er sygt 😳
Gad vide om der kommer et afsnit, hvor Stefanie ikke fortæller om, hvor perfekte og nemme sine børn er, og at hun jo aldrig synes det er træls, at være sammen en helt ferie med dem “ligesom alle andre” 😂😂😂 de her afsnit er begyndt at blive så ekstremt selv-glorificerende
Vi har virkelig dejlige nemme børn 🤷♂️
Den sang er lidt for god 😅 nu går jeg og synger “Cengiz Cengiz” i min stue. Min mand taler kun Engelsk og er meget forvirret 😂😂🤦🏼♀️
Fedt! 😂❤️
Dør over “du har glemt at cykle fo’faen” 🤣🤣🤣
Jeg var på ferie for mange år tilbage med min far og min søn i udlandet. Der rendte en meget flot mor rundt ved børnebassinet i g-streng og bare bryster. Jeg var drøn misundelig på hendes krop, men også glad for at det ikke var en kæreste jeg var på ferie med👀.. Jeg er klar over det er min egen usikkerhed der havde drillet i sådan et tilfælde..🫣
Fed sang- en rigtig ørehænger, som kun bragte smil på læben🤩 Godt initiativ og fedt lavet Stephanie, og Kæmpe tillykke med fødselsdagen forleden cengız🇩🇰🇩🇰🇩🇰
Tak! 🙏
Jeg er også ligeglad nok se men ikke røre er det ikke det man siger 😂😂😂
Kæmpe suno-fødelsdagssang. Kæmpe vibes!! Go’ stil, Steph!
Jeg har da på et tidpunkt at jeg var studerende det en af mine mandlige medstuderende se på en pige som gik forbi og han kiggede på hendes røv. Da vi så får øjenkontakt. Siger jeg til ham. Hun havde da en god røv, jeg kan godt forstå du kiggede” og han var ved at tabe kæbe Da jeg sagde det 😂
Fedt! 😂😂😂
Jeg er så ligeglad mef hvad folk har på. Min mand må også gerne kigge på andre, uden det genere mig. Ser hun godt ud - så ser hun fanma godt ud ! 💪 Angående børneområdet - så skal alle forældre/voksne bade i lige præcis det de har lyst til og føler sig tilpas i. Jeg kan undres lidt over hvilke forbillede nogle vælger at være for deres børn på mange måder - men sjældent på deres beklædning. Come on - alle er halv nøgne 🤷♀️ .. verden blir smukkere af vi snakker hinanden OP ❤️
Genial sang! Dansede lidt med 😂 Men herfra må folk også gå i hvad de vil☺️
Fed sang 🥳🥳😂😂😂
Enig! 😂🔥
Det er helt okay folk må gå i hvad de vil
God fødselsdagssang ! 😂 folk må have det på de vil.
Stefanie den fødselsdags sang er fed
Iøvrigt g-streng ved poolen, det finder folk bare 100% ud af jeg er så lige glad 😂
Jeg har mine børn sammen med min hest jeg sagde farvel til sidste år 💖 Før det var det mine børn.. På et tidspunkt har det været min mand og vores børn 😍
*same* til dét med børn og sommerferie - har haft sidste eksamen i dag, og selvom jeg egentlig “kun” har meldt den lille fri fra vuggestue hele juli, så kommer hun nok ikke rigtig derned fra i morgen 😄 vi skal bare være sammennnnn 🥰
Så Universal (Orlando) med det helt fantastiske Harry Potter univers, slet ikke er med i jeres overvejelser?
Hvilken AI brugte du til at lave de sange? 😍
Sjovt hvordan ens smag er😳. Stephanie din mand er en af dk's flotteste og så syntes du tobias er fræk , jeg syntes han er møg ulækker 🤣 Nå men fed podcast i 2 🙌😊
Det Cengiz snakke om med hende der har 13/14 timer på sin mobil hun har børn og hun er Instagram 
Jeg er selv begyndt at gå med en bikini hvor underdelen ikke dækker ballerne og minder meget om en G-streng, og jeg begyndte faktisk på det fordi jeg synes det var pænt og at det var confident af dem at have det på, så det gjorde at jeg også ville prøve at rykke min grænse da jeg godt kan være lidt blufærdig 😊 Min kæreste gennem 10 år må også gerne kigge, vi deler også holdninger om hvis vi synes nogle er flotte 😂❤️
Det er helt ok. Folk må gå i hvad de vil
Og hey! Dem der påstår de ikke kigger - de lyver 🤪
Jeg har både haft partnere som kigger, og har en nu som aldrig kigger, og synes det er dybt irrelevant om mænd eller kvinder er pæne. Jeg er dybt uenig i ALLE kigger. Jeg har altså både veninder og venner som ikke ser sådan rundt. Og jeg har aldrig selv gloet på mænd på den måde. Ved ikke hvorfor det ikke har fanget mig. Jeg vil dog sige, uanset hvad partner jeg har haft, har jeg altid hadet når en smuk krop er i nærheden, men det er fordi jeg ville ønske jeg så sådan ud selv. 😅
Jeg kigger ikke på andre mænd, så skal de ihvertfald være noget helt særligt, det handler nok om, at jeg generelt synes mænd er kedelige at kigge på, men kigger hellere på kvinder for kvinder er jo det smukke køn 😜😍 og jeg er 100 % hetro 😄 👍 fedt afsnit 👍❤️
Fødselsdagssangen er en banger 🎵
Folk må gå i hvad de ønsker, og ja- min mand må da gerne kigge - han går jo hjem med mig🫶🙌👏🏼❤️