Gabriel y Javier charlan mientras presencian el Atlético de Madrid-Juventus en el Wanda Metropolitano. De vuelta al estudio analizan los malos arranques de Barça y Madrid; sin olvidarse de hablar de su R.C.Celta.
Kommentarer
0
Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av La "Grabadora" sitt community!
Kommentarer
0Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av La "Grabadora" sitt community!