Murhakertomuksia
Lääkäri John Boylen ja kotiäiti Noreen Boylen perhe elää kuvankauniilta näyttävää elämää Ohiossa. Totuus kulissien takana on kuitenkin hyvin toisenlainen kuin julkisivu antaa ymmärtää. John on uskoton vaimoaan kohtaan, mutta Noreen sulkee silmänsä miehen teoilta. Lopulta pettäminen ylittää rajan, jota vaimo Noreen ei voi enää hyväksyä. Alkaa katkera eroriita, jonka päätteeksi toinen puolisoista katoaa. Perheen 11-vuotias poika tekee salassa yhteistyötä poliisin kanssa tapauksen sevittämiseksi. Lopulta selviää, että katoamisen takana on suunnitelmallinen ja katala murha. Uusi Murhakertomuksia-jakso joka torstai! IG: murhakertomuksia TikTok: murhakertomuksia Sähköposti: murhakertomuksia@gmail.com Lähteet: The Collier Landry Show-podcast. Podcast-sarjan 6 ensimmäistä jaksoa. Kuultavissa Podimossa. Forensic Files-tv-sarja. Kausi 5, jakso 12: Foundation of Lies. Katsottavissa mm. YouTubesta tilin Unseen-kautta. The Binge Crimes: Cut, Color, Kill-podcast. Finding Mom´s Killer, 6. The Confessions of Jack Boyle. Dr. John F. Boyle Jr. killed his wife in 1989. His son wrestles with emotions ahead of his dad’s parole hearing | CNN John Boyle Jr. Denied Parole in Parole Board Hearing Sentence complete: Convicted murderer John Boyle dies behind bars Dr. John Boyle, who killed his wife in Mansfield in 1989, dead at 82 Noreen Boyle: A Death Encrypted - Forensic Files Now
248 Episoder
Kommentarer
13Musta tuntuu niin väärältä, että sisarukset erotettiin. :( ja koirakin. Ihan kuin nää lapset ei olis kokeneet jo tarpeeksi. Myös sijaiskoti toivotussa perheessä olis ollut vähintä mitä he ansaitsi.
Niinpä!😞 Ja sen lisäksi, että sisarukset erotettiin, ei heitä tuettu pitämään yhteyttä eikä järjestetty tapaamisia.
Mua kans järkytti se että sisarukset ei oo pitänyt yhteyttä ollenkaan. 😕
Joo tää oli niin surullista ❤️🩹
Kiitos jaksosta! Oli taas mielenkiintoinen tapaus, ja sun tapa kertoa on paras kaikista (kuuntelen paljon true crimea) 💜
Ihana kuulla, kiitos!!!💜 Aurinkoista ja kivaa kesäpäivää sulle!🤗
Olipa surullinen jakso :(
On kyllä surullinen tapaus😞
Kiitos jaksosta. Mulle tuli mieleen ettei perhe-elämä ole ollut kovin hyvää ennen murhaa, 11-vuotias on harvoin noin aikuismainen ja toisinaan se viittaa rankkaan lapsuuteen, esim väkivaltaan. Lapsi on joutunut ns kasvamaan aikuiseksi liian varhain.
Ei asia aina ole näin, mutta valitettavan usein taustalla on epävakaa ja turvaton koti.
Olet oikeassa, usein on juuri noin. Ja tässä tapauksessa näin oli varmasti, koska onhan poika aikuisena kuvannut isäänsä sosiopaatiksi.
Olipas fiksu 11-vuotias...
Kyllä!!
Musta tuntuu niin väärältä, että sisarukset erotettiin. :( ja koirakin. Ihan kuin nää lapset ei olis kokeneet jo tarpeeksi. Myös sijaiskoti toivotussa perheessä olis ollut vähintä mitä he ansaitsi.
Kiitos jaksosta! Oli taas mielenkiintoinen tapaus, ja sun tapa kertoa on paras kaikista (kuuntelen paljon true crimea) 💜