Kære dagbog – Dag 8: Grønland
Så er det blevet tid til Kære Dagbog – Dag 8, og dermed også det sidste afsnit fra Grønland.
Vi gjorde det.
Efter otte dage i den grønlandske natur, utallige kilometer, ømme ben, kolde nætter, frysetørret mad, snack-abstinenser og en overraskende mængde toiletbesøg fra især én deltager, kom vi endelig i mål.
I dette sidste afsnit ser vi tilbage på hele turen.
Vi snakker om de største oplevelser, de hårdeste dage, de bedste grin, de værste beslutninger og om, hvorvidt vi nogensinde kunne finde på at gøre noget lignende igen.
Og så skete der noget magisk, da vi endelig nåede civilisationen.
For der var en restaurant.
Den havde åbent.
Og den serverede mad.
Det var næsten for meget at håndtere.
Der blev bestilt fadøl. Kasper Fisker blev mistænkeligt hurtigt i godt humør efter et par små fadøl, mens Kasper Kirkegaard forvandlede sig til et rovdyr, så snart der stod mad på bordet. Alle manerer, al selvkontrol og enhver form for tålmodighed forsvandt øjeblikkeligt.
Men vigtigst af alt: Tusind tak.
Tak til alle jer, der har fulgt med på turen. Tak fordi I har lyttet til vores dagbog, sendt beskeder, heppet på os og støttet indsamlingen til Legeheltene.
Da vi tog afsted, havde vi ingen idé om, hvor meget opbakning vi ville møde undervejs. At indsamlingen nu har rundet 115.000 kroner, er fuldstændig vanvittigt.
Vi er simpelthen så glade, stolte og taknemmelige.
Hvis du stadig har lyst til at støtte, kan du stadig bidrage via MobilePay 132572.
Fra bunden af vores hjerter:
Tak fordi I tog med os til Grønland.
Kærlig hilsen
Kasper & Kasper
----------------------------------------
Hosted on Acast. See acast.com/privacy [https://acast.com/privacy] for more information.
Kommentarer
19Hej, det er Kasper, der lige skriver fra Stephanies profil. Beklager den hakkende lyd i podcasten. Jeg ved ærligt talt ikke, hvordan jeg fik uploadet den version, men den teknikansvarlige i foretagendet (mig) har nu fået styr på det. Lyden er rettet, alt virker igen, og podcasten er klar til at blive hørt. Undskyld fejlen – og tak for tålmodigheden 🙏
Hej allesammen ☺️ Vi beklager lydproblemerne og arbejder på at få dem løst hurtigst muligt. Teknik har aldrig været vores stærke side godt, vi har andre talenter. 😂 Der kommer selvfølgelig også et nyt afsnit ud på onsdag som vanligt. 🥰
Middelalder 🤣🤣🤣 er en tidsalder i vores kultur. I to er heldigvis ikke så gammel. I er midaldrende 🤣🤣🤣 hold nu op hvor er I sjove.
Lyden hakker virkelig meget😢 Andre der oplever det?
Hej Kasper Fisker her. Jeg kom til at uploade det på en forkert måde det er rettet nu beklager fejlen VH Kasper
Den er næsten ikke til at holde ud og høre
Sorry Kasper Fisker her. Jeg kom til at smide det op på en forkert måde så lyden hakkede beklager det er nu rettet VH Kasper PS tak fordi du vil med❤️
T-shirten skal af 👍🏼😎
Hahaha - teknikken og lyden driller😅 Men det siger jo også meget om jer 🤣💁🏼♀️
Det skal vist klippes om det afsnit. Har opgivet at høre det på grund af lyden der hakker og er dårlig 😅
Lyden hakker men igen mega sjovt afsnit 😂😂
Hej mange tak for det. Og beklager det med lyden men jeg kom til at uploade det på en forkert måde. Det er nu rettet vh Kasper
Det er en ommer
Lyden er ikke så god, det ødelægger lidt hele lytter oplevelsen 😁
Ja lyden er virkelig skidt i dag😳
Hej Kasper her. Beklager meget men jeg fik uploadet en forkert fil det er rettet nu. VH Kasper
Ja 😔
Hør her skønne mænd/drenge .. i er IKKE middelalderne !!! Det betyder omkring de 50 år.. 😂 ..
Hmmmm mener Fisker har erfaring med at tisse i sengen, og kast ansvaret fra sig. Var der ikke noget med en ferie og et hotel 🏨
Hej, det er Kasper, der lige skriver fra Stephanies profil. Beklager den hakkende lyd i podcasten. Jeg ved ærligt talt ikke, hvordan jeg fik uploadet den version, men den teknikansvarlige i foretagendet (mig) har nu fået styr på det. Lyden er rettet, alt virker igen, og podcasten er klar til at blive hørt. Undskyld fejlen – og tak for tålmodigheden 🙏
Hej allesammen ☺️ Vi beklager lydproblemerne og arbejder på at få dem løst hurtigst muligt. Teknik har aldrig været vores stærke side godt, vi har andre talenter. 😂 Der kommer selvfølgelig også et nyt afsnit ud på onsdag som vanligt. 🥰