Hva skjer egentlig med Norges Cape Canaveral? Kommer ISARs rakett seg opp snart? Blir det MER oppskytning der, og hvordan er forholdet til fiskerne.
CEO for Andøya Space, Ketil Olsen svarer.
Kommentarer
0
Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av Romkapsel sitt community!
Kommentarer
0Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av Romkapsel sitt community!