Søstrene Talling
God onsdag! Carinas kjæreste Ben stjal showet i bryllup med et mislykket sideflip-forsøk, et knust sidebord og en nattmat-pizza mistet i kattesand, mens Stina har koset seg på jazzkonsert. Jentene vurderer nå å fornye spaltene etter litt Jodel-kritikk, og ber deg pitche inn dine beste spalte-ønsker! Ellers blir det fotball-VM forklart på en ekte girly-pop-måte, og råd til en oppgitt lytter som har endt opp som svigerfars private hushjelp.
293 Episoder
Kommentarer
51Kjør på med spalte-forslag!!
behold topp tre🤌🏼✨
Elsker når deka snakker om ka som skjer i livet dekas😍✨️ Og behold fyllahistorie🥂
BEHOLD TOPP TRE
Ta bort fyllahistorie
Synes dere ofte har så gode tips, spesielt med sminke og skjønnhetstips etc🥹 Eventuelt at det ikke er en egen spalte, men når det kommer naturlig, for eg trenge de tipsene!! Haha💛
Liker veldig godt praten i starten. Behold gjerne obsession men, ta bort gjør du også dette og tips
Ja!
Snakk om mer dagsaktuelle tema, spesielt carina er veldig god på det
Jaaa!
Elsker «snakke» delen💗 hadde vært gøy med mer av det!! dersom dere ikke har mye personlig å snakke om, kan dere ta opp ulike temaer/nyheter/trender som dere vil snakke om❤️ personlig litt lei fyllahistore da de fleste er ganske like🙈 men kanskje heller ha det en gang i måneden eller noe;)
dere kan ha «ukas mening» noe som er aktuelt nå som dere er uenig/enig med? synes det er gøy å høre deres meninger om ting!🥰
snakk om mer akuelle ting som har skjedd den siste uken i verden, og dåkas meininga rundt det. Eller bare ting dåke har sett andre influencere gjøre osv
for å unngå at innholdet blir repetitivt går det an å fordele ulike spalter utover måneden, på den måten kan innholdet i spalten kanskje bli litt bedre også?🩷
Dette er en Hanna Martine har men deres personlige «skam og skryt» for uken?
Trenger ikke å ha så mangen spalter- bare snakk om livet deres og ting som har skjedd i verden generelt
ukens dom/svhør med personlige ting!!! såå gøy
Dere mååå forsette med fyllahistorie💓 driiitgøy
elsker når dokke snakker om livet generelt og tv serier feks som går love island, married ar first sight osvv er kjekt å få deres syn på ting😍💗 fylla historie er gøy også, men har sendt inn noe flere ganger selv men aldri blitt lest så kanskje det var sendt feil sted?
Digger ukens dilemma, ukens obsession og fyllahistorie! Så kan ukens tips kommer naturlig hvis det er noe dere ønsker å dele 🩷 men liker best "snakkedelen" 😍
Få inn flere gjester, som christina markhus episoden!!!💕
Behold fylla historie!!!
Kjedeligste: topp tre gøyeste: fyllahistorie
Please behold fyllahistorie❤️❤️
Liker ukens dilemma og fyllahistorier, liker ingen av de andre spaltene og syns ikke dere trenger noen nye spalter. Liker bedre når dere bare snakker men kanskje dere kan bli flinkere til å planlegge hva dere skal snakke om, er ofte lite flyt og frem og tilbake i samtalene og mange episoder som blir ganske like.
Whattt elsker poden som den e🥹🥹
elsker tanken om en avhør/rettsak spalte! kanskje blanding av deres egne og lytterne sine🤍
Behold fyllahistorie!! Og ukens dilemma
Skryt og skam - skryt av noe som noen har gjort. f eks palestinabutikken, morsom ting noen har kommet på, eh en gøy trend eller noe. Skam/synd eh høiby fikk bare 4 år, eller omberg snakker om ….. osv. Da får man inn dagsaktuelle temaer 🥰🥰
Beholg spalter hvertfall, liker godt at det går litt gjennom ting. Ukens tips elsker jeg!!! får så mye girlie søster/venninne tips, har ingen søstre😭
Ta bort fyllahistorie
Må bare si, jeg holdte på å dø av latter om historien om snorkingen til Ben 😂 lo med magen, alene, og gråt av latter med dere 😭 love it
Hadde vært fint om dere snakker om noe mer enn bare hva dere har gjort i helga/siden sist, noen ganger blir det veldig kort. Ellers elsker jeg snakken på starten! 🙌✨
Behold fyllahistorie og ukens dilemma!! Dere kan ta bort ukens tips, gjør du også dette og ukens obsession! ❤️❤️
Liker godt når dere snakker om hva som har skjedd siden sist og nyheter/tema som engasjerer dere. Begynner å bli lei mange av jinglesene, så kanskje lage nye hvis podden uansett skal fornyes? Ser jo poenget med de, men hadde vært gøy med noe litt nytt/annerledes
Behold fyllahistorie!!!
Enten ukas/ månedens flause. Noe dere har gjort/ sakt som dere tenker på i ettertid på at var flaut
Behold fyllahistorie beste med hele poden!!
Dere må holde på gjør du også dette!
Chat: VM i fotball er basically verdens største “who’s the main character?”-konkurranse 👑✨ Først er det gruppespill, hvor lagene er som små friend groups som konkurrerer om hvem som får bli med videre til VIP-clubben 💅 Så begynner dramatikken: utslagsrunder 😭💔 — taper du én kamp, er du OUT (no second chances, sorry babe). Og helt til slutt står bare to lag igjen i finalen, og de spiller om alt 💫 Vinneren? De blir crowned verdensmester og får main character energy i 4 år fremover 👑
Ta bort fyllahistorie og gjør du også dette
behold ukens tips og fyllahistorie!!!! topp 3 er gøy, men føler at dere går tom for ideer av og til. liker tanken på å ha spalter der lytterene er med, bare vet ikke hva..
Jaaa det med avhør 🥰
Behold at dere snakket om hva dere har gjort på og hva dere skal
Hot take!
Hvilke aircondition er det Stina snakker om som gjør rommet kaldt? 🥰
Ukens nyhet. Noe som har skjedd enten med dere, venner eller bare nyheter som er verdt å snakke om. ✌🏼
Fortsett med fyllahistorie!! Avhør og rettssak hørtes veldig gøy ut!
Ble målt vibrasjoner som et lite jordskjelv i bergen under første kampen til norge skrev avisene
Ikke fjern ukens dilemma
Ukas nyhetsartikkel, både viktige og uviktige saker🥰
Kjør på med spalte-forslag!!
behold topp tre🤌🏼✨