TerapeutLAB

Er det litt cocky å ikke jobbe etter en terapimodell?

37 min · 13. april 2026
episode Er det litt cocky å ikke jobbe etter en terapimodell? cover

Beskrivelse

Trenger egentlig terapeuter å arbeide ut fra en terapimodell? Eller kan man i verste fall ende opp som en terapeut-pappegøye?

Kommentarer

0

Vær den første til å kommentere

Registrer deg nå og bli medlem av TerapeutLAB sitt community!

Prøv gratis

Prøv gratis i 14 dager

99 kr / Måned etter prøveperioden. · Avslutt når som helst.

  • Eksklusive podkaster
  • 20 timer lydbøker i måneden
  • Gratis podkaster