The WooderBoys

Ep. 3: Phillies Are Glad May Is Over, More Eagles OTA Talk

35 min · 1. juni 2017
episode Ep. 3: Phillies Are Glad May Is Over, More Eagles OTA Talk cover

Beskrivelse

Pat and Ryan discuss the Phillies 6-22 month, Fletcher Cox returning to OTA's, the new defensive line, cornerback outlooks, Jim Schwartz praise of Derek Barnett, the Nelson Agholor hype, Marcus Smith's continued absence, and the Flyers signing a new left wing.

Kommentarer

0

Vær den første til å kommentere

Registrer deg nå og bli medlem av The WooderBoys sitt community!

Prøv gratis

Prøv gratis i 14 dager

99 kr / Måned etter prøveperioden. · Avslutt når som helst.

  • Eksklusive podkaster
  • 20 timer lydbøker i måneden
  • Gratis podkaster