Insaaniyat se badi koi cheez nahi hai iss duniya mein. I am just conveying my thoughts I don't want to hurt anyone's sentiments. Please don't take it personally.
Kommentarer
0
Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av The Words Of An Introvert sitt community!
Kommentarer
0Vær den første til å kommentere
Registrer deg nå og bli medlem av The Words Of An Introvert sitt community!