Man man man, de podcast

Nog 2: Te slecht voor de repetitie

🫘️😂22.1K1472 h 2 min · 27. nov. 2025
episode Nog 2: Te slecht voor de repetitie cover

Description

Is Bas nog bij de slager langsgegaan om zijn pofkip te betalen? Chris heeft een nieuw erebaantje: hij wordt ambassadeur! Domien had een alcoholvrije borrel en dat deed hem denken aan vrienden van vroeger. We hadden onze eerste repetitie met band en beslissen over de toekomst van Man Man Mango. Tot slot een pittig gesprek over de functie 'producer' en de smet daar op. Volgende week valt écht het doek...

Comments

147
Rosie1

Oprechte vraag: hebben jullie door dat er veel mensen (waaronder ik) écht van jullie zijn gaan houden?! Als in ECHT? Het maakt me gewoon een beetje verdrietig dat ik jullie moet gaan missen. 💔

JW08

Nog een week Podimo, dan kan ik het opzeggen🥲

1 month for 9 kr.

Then 99 kr. / month · Cancel anytime.

  • Podcasts kun på Podimo
  • 20 lydbogstimer pr. måned
  • Gratis podcasts

All episodes

290 episodes