Er zijn heeeel veel mensen die genieten van de benzinelucht bij het tankstation. Maar waarom vinden we dat nou zo lekker ruiken?
Dat hoor je van geurhistorica Caro Verbeek.
Kommentare
0
Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der Alledaagse Vragen-Community!
Kommentare
0Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der Alledaagse Vragen-Community!