Lars har ikke fått nok skryt hjemme, Martin upper kaffegamet, og sammen vurderer de om de fluene som ser ut som veps egentlig er spioner fra Kina.
Kommentare
33
poopyface
Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
ProdusentSophie
Vilt
MarlBro
Martin bør tippe resultatet fast hver tirsdag🤣 Helst før kampen er spilt🤔
LarsBerrum
Dette er galskap
LasseBrathen
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?
LarsBerrum
Haha
Jerni
Hahaha! Konge! Martin er den nye blekkspruten 😂
MarteFN
Ok, nå begynner det å bli skummelt, Martin.. 😅
Lotte1968
For et herlig fotball VM🤩 Ro-ro-ro konseptet er helt genialt🤩 jeg hyller det faktiskt😎 synes vi skal eie det, ikke snakke det ned😎
AggieTee
Ja, men jeg skjønner hva han mener. Litt sånn OL-floka…Men enig med deg: kaste seg i det, og ro!! Så må vi ta bakrusen om, og sikkert når den kommer.. 😂 Skal sikkert ro på sommerfest i morgen , tipper jeg😁
JoacimSantha
Håper han satte penger på de resultatene 😳
Jorgen22
Hahaha syyykt bra jobba med resultatet!!!
JOEJOEJOEJOE
Må jo innrømme at det er urovekkende at programleder kjenner seg overvåket av blomsterfluer ( 318 arter bare i Norge, der noen etterligner bier for beskyttelse).
Disse har ikke nødvendigvis kommet til Norge nå i det siste.
Trolig har de vært i Norge en god stund, kanskje tilmed lengre enn programleder?
Denne utfordring bør trolig tas i en vennlig, opplysende og bekreftende samtale på bakrommet, i all diskresjon.
Takker dessuten for internasjonale innsikter i dagens samtale.
God sommer!
LarsBerrum
Det hjalp ikke å få vite at det er 318 arter
Rubenooben
Fotballprofeten Beyer
CamillaSagen
3-2😮😮
namnam
Skulle betta på det resultatet
rottemora
Vil jo si det er Lilli Bendriss-summer i år, slik Martin holder på med resultatene
underloopen
Enig😂
SynneUH
Litt tøfler over Lars sitt fottøy i dag, helt på merket!
LarsBerrum
Takk
StianE
Har dere perspektiv på folk som sier «god jul» ironisk igjennom hele året? Altså som en «hva fader gjør du?»
solvibasgaard
Mr row row row… rowmantic very fantastic🎶
LarsBerrum
Haha
solvibasgaard
God morgen! Nå er det snart sommerferie! 🥰
TorEpaaSpor3
Roar den Langåra
CheerUp
Er vel Aeropress kaffe dere snakker om som her😉
AnneMelbo
Ingen som jobber her i Italia (Liguria)
AnneMelbo
Glem det! Kom på at jeg faktisk har sett tre joggere her for to dager siden
..
knurre
Thomas Engeset som gjest?! Ja takk
PolseStulen
Det ække sant! Martin, må nå ta valget om han går for tre av tre eller om han velger å gi seg som «han som tippa begge norge-kampene korrekt i vm» sjukt👏🏻
badetissen
Ære en slags Egil Hegreberg vi begynner å se her i Beyern?
o0Mia0o
Dilemma i morgen når Martin Beyer-Olsen stand-up show kræsjer med «den politiske rocke bussen» Black Debbath på Tons of Rock 🤷🏻♀️
poopyface
Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
LasseBrathen
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?
Kommentare
33Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
Vilt
Martin bør tippe resultatet fast hver tirsdag🤣 Helst før kampen er spilt🤔
Dette er galskap
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?
Haha
Hahaha! Konge! Martin er den nye blekkspruten 😂
Ok, nå begynner det å bli skummelt, Martin.. 😅
For et herlig fotball VM🤩 Ro-ro-ro konseptet er helt genialt🤩 jeg hyller det faktiskt😎 synes vi skal eie det, ikke snakke det ned😎
Ja, men jeg skjønner hva han mener. Litt sånn OL-floka…Men enig med deg: kaste seg i det, og ro!! Så må vi ta bakrusen om, og sikkert når den kommer.. 😂 Skal sikkert ro på sommerfest i morgen , tipper jeg😁
Håper han satte penger på de resultatene 😳
Hahaha syyykt bra jobba med resultatet!!!
Må jo innrømme at det er urovekkende at programleder kjenner seg overvåket av blomsterfluer ( 318 arter bare i Norge, der noen etterligner bier for beskyttelse). Disse har ikke nødvendigvis kommet til Norge nå i det siste. Trolig har de vært i Norge en god stund, kanskje tilmed lengre enn programleder? Denne utfordring bør trolig tas i en vennlig, opplysende og bekreftende samtale på bakrommet, i all diskresjon. Takker dessuten for internasjonale innsikter i dagens samtale. God sommer!
Det hjalp ikke å få vite at det er 318 arter
Fotballprofeten Beyer
3-2😮😮
Skulle betta på det resultatet
Vil jo si det er Lilli Bendriss-summer i år, slik Martin holder på med resultatene
Enig😂
Litt tøfler over Lars sitt fottøy i dag, helt på merket!
Takk
Har dere perspektiv på folk som sier «god jul» ironisk igjennom hele året? Altså som en «hva fader gjør du?»
Mr row row row… rowmantic very fantastic🎶
Haha
God morgen! Nå er det snart sommerferie! 🥰
Roar den Langåra
Er vel Aeropress kaffe dere snakker om som her😉
Ingen som jobber her i Italia (Liguria)
Glem det! Kom på at jeg faktisk har sett tre joggere her for to dager siden ..
Thomas Engeset som gjest?! Ja takk
Det ække sant! Martin, må nå ta valget om han går for tre av tre eller om han velger å gi seg som «han som tippa begge norge-kampene korrekt i vm» sjukt👏🏻
Ære en slags Egil Hegreberg vi begynner å se her i Beyern?
Dilemma i morgen når Martin Beyer-Olsen stand-up show kræsjer med «den politiske rocke bussen» Black Debbath på Tons of Rock 🤷🏻♀️
Hahahaha d er faktisk sykt at han nailer resultatet
Kan vi få Beyer'n til å melde neste ukes rekke i Vikingen eller ÆuroJæcken?