BFF podi
Tässä jaksossa puhutaan kaikesta siitä, mistä kukaan ei varoittanut kolmekymppisyydestä ja nyt halutaan varoittaa teitä! Kaverisuhteet voi muuttua, parisuhteet realisoituu, työelämässä tulee yllätyksiä, unelmista luovutaan… Mikä on sellainen asia mitä me kadumme eniten ja mistä olemme eniten ylpeitä itsessämme? Jaksossa mietiskellään myös mitä 20-vuotias versio meistä ajattelisi nykyisestä elämästämme. Vuodet vierii, mutta miksi emme silti vieläkään tunne itseämme täysin aikuisiksi? Kommentoi alle mikä on sellainen asia, mistä sua ei varotettu kolmekymppisyydestä! BFF Podi julkaistaan Podimossa joka maanantai ja lyhyempi BFF Chat aina torstaisin. Seuraa Emiliaa ja Seleniä myös somessa! @bffpodi @emjeni @selenahishali
196 Folgen
Kommentare
17Täytän 30 nyt heinäkuussa ja jos jotain opin 20 loppupäässä oli se, että ei tässä oo mikää kiire minkään kanssa, moni ottaa paineita ulkopuolelta ja kiirehtii muiden odotuksien mukaan. Tätä elämää eletään itseä varten täysin eikä muita. Vanhemmiten myös oppinu nauttimaan paljon enemmän omasta seurasta ja nimenomaa mikä täyttää omaa elämää ja mikä tekee onnelliseksi. Haluan seuraavan vuosikymmenen priorisoida itseä ja jatkaa paljon matkustelua. ”Asettua” kerkeää myöhemminkin.
Jossain vaiheessa tuntui, että lapsia pitää tehdä, että ei olisi liian vanha äiti, mutta nyt ottanut sen asenteen että jos musta ei tälläkään hetkellä tunnu vanhalta tai todella aikuiselta niin en mä itseä tuu vanhaksi äidiksi todennäkösesti itseä tuntemaan jos esikoinen tulee 40v.
Hei kiteytit tosi hyvin kaiken!!🤍
Samaistun 100%
Mulla on vähän ollu toisinpäin xD musta tuntu siis 20v opiskelijabileissä siltä että en jotenkin kuulu sinne. Niin kauan kuin muistan niin on ollu sellanen fiilis, että oon henkisesti kypsempi/vanhempi mitä oikeesti oon😄
Sä oot ehkä siis ns. vanhasielu eikä siinäkään mitään vikaa!😇
Tää jakso tuli ku tilauksesta t 24v edelleen välivuodella ja ahistus elämästä ja tulevasta
Voiii kuuule oot niin nuori vielä🥹🤍
33v ja elän elämäni parasta aikaa, vaikka olen sinkku ja en omista taloa🤭 koska onnellisuus ei ole noista kiinni🫶
Oikein🤍!
Olipa ihanan samaistuttava jakso. Mäki ihmettelen et mitä nää mun teinikaverit tekee lapsii ja tajuunki et ollaan jo kohta 30v😂
Jep😂 ikuisesti sisäinen teini
oon 36v ja elän elämäni parasta aikaa! olisinpa tiennyt parikymppisenä, että elämä vaan paranee kun täyttää 30v. sellanen ”aikuinen varmuus” itsestä ja tekemisestä, vaikka muuten ei ookkaan niin ns. ”aikuinen olo” aina. 😂 itsevarmuus ihan erilainen kun parikymppisenä
Kiitos tästä jaksosta❤️ Kuuntelin just oikeeseen aikaan kun omassa elämässä tapahtunut isoja muutoksia ja pettymyksiä, haluun luottaa että niillä kaikilla on joku merkitys ja jotakin parempaa on tulossa🔮 Ootte ihania!! 💜
Oon 27 ja mulla on jo vuosia ollu ihan hirvee lähestyvä 30 kriisi enkä ees tiedä mistä se tulee 😁 Samaistun kyl tohon et vieläkin koen välillä olevani edelleen se teini-ikäinen joka vaan hoitaa aikuisen asioita. Kriisiä on kyl helpottanu jonkin verran se et mulle on useasti sanottu et elämä on kuulemma parasta kun on 30+ 😎 Vaikka tälläkin hetkellä oikein kivalta näyttää 🫶🏻
Täälläkin yksi kolmekymppinen teini!😂 Ihanan inspiroiva jakso, toivottavasti teette tätä podia vielä pitkään❣️🫶🏼
Mä oon jo yli 40 ja mun tytär asuu omillaan, sillon kun hän muutti niin mä aloin tehdä asioita joita en ehtiny tai edes rahallisesti pystyny tekemään aiemmin 😄🥳 Luulin joskus olevani aikuinen mutta mitä se aikuisuus edes on 🤔 Tietynlainen lapsenmielisyys pysynee aina 😊 Ei liian vakavasti ota enää asioita.
Täytän 30 nyt heinäkuussa ja jos jotain opin 20 loppupäässä oli se, että ei tässä oo mikää kiire minkään kanssa, moni ottaa paineita ulkopuolelta ja kiirehtii muiden odotuksien mukaan. Tätä elämää eletään itseä varten täysin eikä muita. Vanhemmiten myös oppinu nauttimaan paljon enemmän omasta seurasta ja nimenomaa mikä täyttää omaa elämää ja mikä tekee onnelliseksi. Haluan seuraavan vuosikymmenen priorisoida itseä ja jatkaa paljon matkustelua. ”Asettua” kerkeää myöhemminkin.
Mulla on vähän ollu toisinpäin xD musta tuntu siis 20v opiskelijabileissä siltä että en jotenkin kuulu sinne. Niin kauan kuin muistan niin on ollu sellanen fiilis, että oon henkisesti kypsempi/vanhempi mitä oikeesti oon😄