ברווזגומי
בפרק של היום אירחתי את סיוון אפק, מפתחת בקאנד ב Eon, ודיברנו על איך עוזבים קורפורייט בשביל סטארטאפ. דיברנו על איך מגיעות להחלטה לעזוב "כלוב זהב", למה היא בחרה בסטארטאפ כל כך קטן ולא הלכה לסקייל אפ, ההיבטים הכלכליים של מעבר כזה, מה בעצם לומדים בסטארטאפ ולמה זה קורה כל כך מהר, איך מאמצים תהליכים ממש טובים מסביבת הקורפורט ואיך זונחים מה שכבר לא צריך, ואילו שינויי מיינדסט קורים בדרך? האזנה נעימה!
93 Folgen
Kommentare
0Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der ברווזגומי-Community!