Byerne, der blev forladt
I det vilde vesten, hvor mænd bar cowboyhat og havde revolvere i bæltet, ligger byen Bodie. Engang var Bodie en by, som folk strømmede til. Man sagde, at man kunne blive rig af at bo her. Men i dag er byen helt øde. Hvis byen var så fuld af rigdom, hvorfor er der så ingen, der bor her i dag? Hør fortællingen om drengen Svend, der rejser helt fra Sverige til Amerika for at finde guld. Vært og tilrettelægger: Sofie Fauerby Medvirkende: Ferdinand Tobias Crone Linding Ekspertviden: Niels Bjerre-Poulsen, ekspert i Amerikas historie. Redaktør: Mette Hovmand-Stilling Cover: Mattias Bregnballe Produceret af Talk Town, Story House Egmont
6 Folgen
Kommentare
0Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der Byerne, der blev forladt-Community!