Casper smører sig med snegle i ansigtet. Simpelthen. Frank forstår det ikke helt. Det er faktisk også snegleslim, ikke bare snegle.
Kommentare
31
Jean2024
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
SimonBernhard
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
LisGRasmussen
Det må man sige 😳
ChristinaSus
Den lyder skam helt fint her, måske i skal opdatere jeres telefoner 😂
FinnBrostrup
Dejlig rasende start. Jeg er helt enig med jer. I taler meget henover hinanden.
Zvirblis
Lyden er desværre helt “skæv”. Det lyder nærmest som to separate samtaler
ChristinaSus
Lyden fejler ingenting. Må være noget galt med jeres mobiler
JonasTobiasen
Casper, din konstante brokken over de nye danske politikere stammer tydeligvis fra, at ingen af dine foretrukne kandidater er i regeringen. Selvom jeg er enig i mange af dine pointer, synes jeg, det er på tide at lægge piveriet på hylden. Det er blevet en monoton gentagelse i hver podcast. Jeg kunne selvfølgelig vælge at lytte til en anden podcast, men heldigvis er det mit eget valg, og Casper og Frank er trods alt ret underholdende at høre på. 😁
PhilipStangebye
Så du mener, det er Casper der skal lægge piveriet på hylden?…
JonasTobiasen
Phillip, kan du ikke læse?🥰
BenedikteW
Hold kæft en stressende afsnit!!! Stop med det der taleres!!!! Casper afbryder K O N S T A N T!!! Frank er godt begavet - lad HAM TALE UD!!! Jøsses!!!!
Jonathan1992
Sindssygt irriterende i snakker så meget oven i hinanden 😂
LytterAlex
Måtte opgive i dag. I taler konstant i munden på hinanden og lyder som gamle sure nisser - især Casper 😮💨 Normalt ellers kæmpe fan 🙌🏻
EricaStoltze
Der er godt nok meget indover snak, det lyder virkelig somom I taler i munden på hinanden.
sris
Helt enig med Casper 😁
Holm77
Taler om om fodbold og det faktum at det er synd for nogen
Så er det måske de millioner af hunde og katte der lige nu bliver mishandlet ihjel fordi Mexico skal se pæn ud.
Så måske man skulle tage afstand fra sport event , der bliver afholdt i lande hvor enten mennesker eller dyr skal mishandles til døde for et glansbillede udadtil.
RitaLisbethCook
Husk at lyt til en anden podcast hbis I ikke jan holde CC og Frank Hvam ud 👍
Lotte66P
I er sååå sjove 😂 vild med jer og glæder mig altid til Mandag. 🥰🥰
HeidiJensen68
Gad godt se ham lægen🤣🤣🤣🤣🤪💖💖
MetteFrederikke
SÅ ærgerligt I taler ind over hinanden konstant! Tror jeg desværre opgiver at høre færdigt i dag!
MetteFrederikke
😌
Lightyear
Meld de politikere til politiet! Det er bare umuligt - for de og domstolene er også imod os
EllenAndersen
Kors hvor CC vrøvler 🤮🤮🤮
POD er chefen. Det er hende der hyrer og fyrer. Lotte må finde en psykolog og så må hun undskylde sit latterlige stunt.
Henrik Sass er IKKE DØMT FOR pædofili 🤮 OG han har krav på Ministerpension fra han blev 60 i maj. Han er syg og har søgt pension nogle måneder inden.
Det er Præsidiet der afgør den slags sager.
Hold jer til fakta 🤷♀️
JulieFrolich
De syr i mellemKØDET, ikke mellemgulvet 😂😂😂
CecilieHR
Helt off afsnit 😅 kan slet ikke holde ud af høre det færdigt. Glæder mig til I næste uge ❤️
Bigmik188
Man kan næsten fornemme hvor irriteret Frank er over, at Kasper afbryder konstant 😬
endelig
Dejligt forfriskende med en podcast hvor det hele ikke skal være så politisk korrekt, for det er dér jo fyldt med derude (til jer som har det svært med Casper tør sige noget som ikke lige par fint ind i godaften Danmark).
Kato9202
Helt enig - ikke til at holde ud at Casper ikke et øjeblik kan lytte til Frank. Det handler KUN for Casper om at høre sig selv tale. Det bliver desværre værre og værre, ærgerligt da det ellers har været en rigtig god podcast 😳
Livst
Det var helt langt ude, det lægen sagde. For en uprofessionel læge. Jeg var blevet så vred, at en læge på den måde tog den oplevelse fra meg. Jeg havde klaget.
PipsiP
Vidste at den ville komme, da I talte om, at Trump ville hyldes på sin fødselsdag, at det bliver de royale da i Danmark 😂
Det er vist ret meget det nogen kritiserer… at Trump gerne vil behandles som en konge 😅
Bjorn16
Men må muffi være i hundekendel ved siden af Reimer hund?
Jean2024
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Kommentare
31Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse
Det må man sige 😳
Den lyder skam helt fint her, måske i skal opdatere jeres telefoner 😂
Dejlig rasende start. Jeg er helt enig med jer. I taler meget henover hinanden.
Lyden er desværre helt “skæv”. Det lyder nærmest som to separate samtaler
Lyden fejler ingenting. Må være noget galt med jeres mobiler
Casper, din konstante brokken over de nye danske politikere stammer tydeligvis fra, at ingen af dine foretrukne kandidater er i regeringen. Selvom jeg er enig i mange af dine pointer, synes jeg, det er på tide at lægge piveriet på hylden. Det er blevet en monoton gentagelse i hver podcast. Jeg kunne selvfølgelig vælge at lytte til en anden podcast, men heldigvis er det mit eget valg, og Casper og Frank er trods alt ret underholdende at høre på. 😁
Så du mener, det er Casper der skal lægge piveriet på hylden?…
Phillip, kan du ikke læse?🥰
Hold kæft en stressende afsnit!!! Stop med det der taleres!!!! Casper afbryder K O N S T A N T!!! Frank er godt begavet - lad HAM TALE UD!!! Jøsses!!!!
Sindssygt irriterende i snakker så meget oven i hinanden 😂
Måtte opgive i dag. I taler konstant i munden på hinanden og lyder som gamle sure nisser - især Casper 😮💨 Normalt ellers kæmpe fan 🙌🏻
Der er godt nok meget indover snak, det lyder virkelig somom I taler i munden på hinanden.
Helt enig med Casper 😁
Taler om om fodbold og det faktum at det er synd for nogen Så er det måske de millioner af hunde og katte der lige nu bliver mishandlet ihjel fordi Mexico skal se pæn ud. Så måske man skulle tage afstand fra sport event , der bliver afholdt i lande hvor enten mennesker eller dyr skal mishandles til døde for et glansbillede udadtil.
Husk at lyt til en anden podcast hbis I ikke jan holde CC og Frank Hvam ud 👍
I er sååå sjove 😂 vild med jer og glæder mig altid til Mandag. 🥰🥰
Gad godt se ham lægen🤣🤣🤣🤣🤪💖💖
SÅ ærgerligt I taler ind over hinanden konstant! Tror jeg desværre opgiver at høre færdigt i dag!
😌
Meld de politikere til politiet! Det er bare umuligt - for de og domstolene er også imod os
Kors hvor CC vrøvler 🤮🤮🤮 POD er chefen. Det er hende der hyrer og fyrer. Lotte må finde en psykolog og så må hun undskylde sit latterlige stunt. Henrik Sass er IKKE DØMT FOR pædofili 🤮 OG han har krav på Ministerpension fra han blev 60 i maj. Han er syg og har søgt pension nogle måneder inden. Det er Præsidiet der afgør den slags sager. Hold jer til fakta 🤷♀️
De syr i mellemKØDET, ikke mellemgulvet 😂😂😂
Helt off afsnit 😅 kan slet ikke holde ud af høre det færdigt. Glæder mig til I næste uge ❤️
Man kan næsten fornemme hvor irriteret Frank er over, at Kasper afbryder konstant 😬
Dejligt forfriskende med en podcast hvor det hele ikke skal være så politisk korrekt, for det er dér jo fyldt med derude (til jer som har det svært med Casper tør sige noget som ikke lige par fint ind i godaften Danmark).
Helt enig - ikke til at holde ud at Casper ikke et øjeblik kan lytte til Frank. Det handler KUN for Casper om at høre sig selv tale. Det bliver desværre værre og værre, ærgerligt da det ellers har været en rigtig god podcast 😳
Det var helt langt ude, det lægen sagde. For en uprofessionel læge. Jeg var blevet så vred, at en læge på den måde tog den oplevelse fra meg. Jeg havde klaget.
Vidste at den ville komme, da I talte om, at Trump ville hyldes på sin fødselsdag, at det bliver de royale da i Danmark 😂 Det er vist ret meget det nogen kritiserer… at Trump gerne vil behandles som en konge 😅
Men må muffi være i hundekendel ved siden af Reimer hund?
Ulidelig afsnit at lytte til. Har aldrig før hørt jer tale så meget i munden på hinanden. Måtte slukke for det var da ikke til at holde ud. Øv øv
Der er noget galt med sporene på jeres optagelse