Hemma hos Gry - En podcast

Hemma hos Gry - 30

48 min · 3. Juni 2015
Episode Hemma hos Gry - 30 Cover

Beschreibung

Alex berättar varför han inte vill fira mig på mors dag och det känns som att han vill citera Thåströms "Det är ni som e de konstiga och det e jag som är normal". För garanterad fnissfest så andas Maiin in heliumgas för allra första gången och vi svara på ERA frågor. Vi kommer att tala om allt från suicidala cyklister till drömresmål och om hur Alex och jag bråkar. Dessutom försöker vi svara på Kitoks fantastiska och märkliga fråga. (eller om det bara är vi som är korkade...)Tack Mauro Scocco, Petter, David Hellenius, Kitok, Kenneth, Adam och alla ni andra som hört av er med frågor!  Gry

Kommentare

0

Sei die erste Person, die kommentiert

Melde dich jetzt an und werde Teil der Hemma hos Gry - En podcast-Community!

Loslegen

2 Monate für 1 €

Dann 4,99 € / Monat · Jederzeit kündbar.

  • Podcasts nur bei Podimo
  • 20 Stunden Hörbücher / Monat
  • Alle kostenlosen Podcasts

Alle Folgen

33 Folgen