Her Går Det Godt
Et forfærdeligt jordskælv i Venezuela, danskerne tog 7 ton kokain i 2025 – og der er snert af mistanke om mere, hvilken dag er din kokain-dag? Højrefløjen elsker det varme vejr, i har allesammen jagttegn, og tak for tips og tricks i indbakken, Flamingorevolutionen i Albanien – i Albanien går det godt, Fødevarerne stiger, og hvad fanden er det, vi spiser? Konservative forfalder til at spænde Anders Agger for en vogn, Dick-maxing er deeeeeeet nye, sagen om Lars Løkke Rasmussen og en podcast på Folkemødet er en "ikke-sag", Søren Gade, alle de kinesiske venner, og Aqaaoudor-Allan i Dansk Folkeparti er nyvalgt – og nu politianmeldt. Værter: Esben Bjerre & Peter Falktoft Redigering: PodAmok Klip: PodAmok Musik: Her Går Det Godt Instagram: @hergaardetgodt @Peterfalktoft @Esbenbjerre
713 Folgen
Kommentare
9First like 👍 God fredag og god weekend. Husk solcremen, en hånd med top til en krop. 🌞
Du er for sinds bror 》3
Peter, det er okay at la’ Esben tale ud i ny og næ! Det hele skal ikke handle om om defender eller din ven bøsnik. Please! Det er så frustrerende at lytte til jeres podcast, når det er halvdelen af Esbens tale tid der bliver afbrudt af dine anekdoter og indputs 😩😩😩 elsker jer, og har lyttet med siden monte carlo og hvad der føles som de sidste 10 år! Tak for jer 🙏
3rd like 👍
Se the Capture på DRTV. Britisk TV serie om nutiden og noget de kalde correction indenfor deepfaking. Det er virkeligt og en virkelig dyb, men utrolig serie. Det sætter virkelig tanker i gang til stormagterne i dag!
Det er IKKE korrekt 50% af befolkningen eller mere ønskede miljø/svin skulle fuldte så meget i valgkampen. Det er der laves undersøgelser på. Så nej, stop med at putte jeres egen virkelighed i hovedet os. Det mere omtrent 30%. Det ændre ikke det er en kærkomment debat.
Super afsnit…👏👏
Skal da gerne komme med en sommeranmeldelse af Albanien. Drager afsted om et par uger😁
Ironisk at Allan fra Dansk Folkeparti hedder Feldt til efternavn.
First like 👍 God fredag og god weekend. Husk solcremen, en hånd med top til en krop. 🌞
Peter, det er okay at la’ Esben tale ud i ny og næ! Det hele skal ikke handle om om defender eller din ven bøsnik. Please! Det er så frustrerende at lytte til jeres podcast, når det er halvdelen af Esbens tale tid der bliver afbrudt af dine anekdoter og indputs 😩😩😩 elsker jer, og har lyttet med siden monte carlo og hvad der føles som de sidste 10 år! Tak for jer 🙏