Kinderachtig de podcast
We vonden het leuk om een keer een Q&A te doen, en dat hebben we geweten! We kregen ontzettend veel leuke vragen. Hoe hebben we elkaar ontmoet en hoe houden we het al zo lang met elkaar vol? Hoe is het voor Charlot om te leven met iemand met ADHD (wat zijn de voor- en nadelen)? En hoe zien we onze toekomst, zowel op werk- als privégebied? Je hoort het allemaal in deze gloednieuwe aflevering! Verder kwam ook de ooievaar weer langs met onze vriend van de show. Meer weten over extra pensioen opbouwen? Ga naar centraalbeheer.nl/klaarvoorlater [https://open.acast.com/networks/65807966c9e5940016d3168c/shows/69f88986e11f5963ab18ab6f/episodes/centraalbeheer.nl/klaarvoorlater] Wil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar adverteren@bienmedia.nl. ---------------------------------------- Hosted on Acast. See acast.com/privacy [https://acast.com/privacy] for more information.
123 Folgen
Kommentare
3Heel herkenbaar! Ik was afgelopen week ongesteld en ik baalde zo erg van mijn partner en onze relatie, dat ik een solovakantie heb geboekt.. Nu is alles in mij weer rustig en heb ik spijt van die solovakantie, want met hem zou het veel leuker zijn 🙈 Maar annuleren kan niet meer...
Ik heb na weken lang reclame toch de ‘tap out’ aangeschaft. Een fysiek blokje die je moet aantikken met je telefoon als je op bepaalde apps wil. Helpt mij enorm met mijn Instagram verslaving en doomscrollen omdat ik vaak te lui ben om naar de keuken te lopen om m aan te tikken 😂 Vooral als ik in bed lig, maar ook op de bank. #nospon 😜
Een ontzettende leuke aflevering 🥰🥰
Heel herkenbaar! Ik was afgelopen week ongesteld en ik baalde zo erg van mijn partner en onze relatie, dat ik een solovakantie heb geboekt.. Nu is alles in mij weer rustig en heb ik spijt van die solovakantie, want met hem zou het veel leuker zijn 🙈 Maar annuleren kan niet meer...
Ik heb na weken lang reclame toch de ‘tap out’ aangeschaft. Een fysiek blokje die je moet aantikken met je telefoon als je op bepaalde apps wil. Helpt mij enorm met mijn Instagram verslaving en doomscrollen omdat ik vaak te lui ben om naar de keuken te lopen om m aan te tikken 😂 Vooral als ik in bed lig, maar ook op de bank. #nospon 😜