
Katalanisch
Gratis en Podimo
Starte jetzt und verbinde dich mit deinen Lieblingspodcaster*innen
Mehr Les cordes de l'ukelele
Marta Lanau ens convida a descobrir els diferents gèneres i corrents sonors que s'agrupen en les anomenades músiques del món. La música d'arrel traslladada al segle XXI: del fado al soukos, del tango a la morna, de la música balcànica o el rembétiko grec als estils afrocubans. La música i les seves anècdotes, sabors i olors.
Tornem a mirar el mar
Maria del Mar Bonet, Cristina Branco, Tiago Almeida i molts altres noms, ens acompanyen en un recorregut inspirat per platges, onades, gavines i vaixells.
Noves cordes i guitarres viatgeres
Posem la mirada en algunes guitarres i alguns guitarristes que recorren terrenys com l'arrel portuguesa, el gipsy jazz o el sud de la península Ibèrica. Violoncels, contrabaixos, banjos i veus completen el recorregut.
Discos d'or
Ens centrem en alguns dels discos que més ens meravellen dels que s'han editat en les últimes dècades. Són els nostres discos d'or.
Ballant pels salons i les places
Que la música ens mou i ens commou, això és evident, i que ens mou d'una manera física i ens fa moure els peus, en alguns moments és més evident que en d'altres, i avui ens centrem en propostes que conviden al ball.
Renovant
Mirem de prop propostes que renoven, que donen una nova forma i que personalitzen material sonor que ve de molt lluny (temporalment parlant... i de vegades, també, geogràficament).