Livet ifølge Emil og Thomas

Hvad rør sig derude?

🍆😂6K2743 min · 8. Juni 2026
Episode Hvad rør sig derude? Cover

Beschreibung

I denne episode ringer vi rundt. Vi skal hele landet rundt og tale med lyttere fra nær og fjern. Primært Odense viser det sig. Vi får inputs fra jer til hvad vi skal mere af og mindre af - og I andre, vi ikke har ringet til - er velkomne til at melde ind i kommentarfeltet. Derudover skal vi også et smut på en buffet-restaurant inde i byen. Vi undskylder det beskidte sprogbrug.

Kommentare

27
Kaia

Jeg elskede den afsnit Thomas havde sunos sange med som Otto også havde lavet hold kæft det var sjovt mit absolut yndlings afsnit 😍😂

IsabelleMolina
IsabelleMolina

De bare fødder og AI sangene komponeret af Thomas’ søn, samt sangen om at Emil elsker havregryn havde mig😭😂🥇

2 Monate für 1 €

Dann 4,99 € / Monat · Jederzeit kündbar.

  • Podcasts nur bei Podimo
  • 20 Stunden Hörbücher / Monat
  • Alle kostenlosen Podcasts

Alle Folgen

485 Folgen