Mitä mielessä?
Tässä toisessa Mitä mielessä? -sarjan ekstrajaksossa vastaan teidän kysymyksiin vauvasta ja uudesta arjesta. Miten vauva nukkuu? Miten syö? Miten mä voin? Mitkä jutut todistettu hyviksi entä mitkä jäi käyttämättä? Paljon vastauksia kyssäreihin, joihin vastauksia en ole jakanut vielä muualla. ❤️ Sarja jää tauolle.
78 Folgen
Kommentare
6Suosittelen laittaa toiseen tissiin alipainepumpun kun imetät toisen, alkaa maidontuotanto lisääntyy aika reippaasti!
Ihanaa kesää vauvan kanssa 🌼🌺🌸 Uusia jaksoja odotellessa 🤗❤️
Mitä yökkäriä meinasit?
Meillä kahdella ekalla oli kotona, kolmannella kirkossa koska korona-aikana ei tehty kotona kasteita täällä päin. Neljännellä oli sitten taas kotona 😊
Ihana Rosanna, samaistuttavaa postpartum-puhetta 🫶🏼
Ihana jakso. 🥰 Mun lapsilla on ollut ristiäiset kahdella kotona ja yhdellä seurakuntakeskuksessa.
Suosittelen laittaa toiseen tissiin alipainepumpun kun imetät toisen, alkaa maidontuotanto lisääntyy aika reippaasti!
Ihanaa kesää vauvan kanssa 🌼🌺🌸 Uusia jaksoja odotellessa 🤗❤️