Finnish Hoops Media Podcast
Sudenpentujen WU20 joukkueen Lotta-Maj Lahtinen, Lotta Vehka-Aho ja Carolina Kert juttelivat viimeisen valmistavan ottelun jälkeen siitä miten kesä on mennyt, Turkki otteluista, EM-turnauksesta, tavoitteista, tulevasta kaudesta ja koripallosta yleensä. Ja onhan siellä Sami Toiviainen myös juttelemassa pesäpallosta. Hiljaista on ollut Podcastin kanssa, mutta nyt taas jatketaan kohti syksyä ja tulevia Naisten ja Miesten Korisliiga kausia... ja hieman Susijengiä siihen väliin :-)
11 Folgen
Kommentare
0Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der Finnish Hoops Media Podcast-Community!