Panser
I dette afsnit skal det handle om tiden efter ulykken, Natalis bisættelse og retssagen mod Natalis far, som blev dømt for uagtsomt manddrab og uagtsom legemsbeskadigelse og fik 30 dages betinget fængsel. Retten fandt også, at Natalis far kørte alt for stærkt efter forholdene. Vi har været i kontakt med Natalis far. Han har ikke ønsket at kommentere på indholdet eller medvirke i podcasten. Følg René og Peter på Instagram: @chokoandersen @petergraae Værter: Peter Graae og René Dahl Andersen Producer og klip: Mads Petter Kühnel, MonoMono Redaktør: Sarah Ørsted Musik: Peter Sejrsbøl
223 Folgen
Kommentare
18Føler virkelig med moderen. Men føler lige så meget med far. Alt det had oveni, som han skal leve med. Synes hun er meget hård ved ham! Det også hans datter!
Hun er i sorg, og kan på ingen måde sætte sig i mandens sted. Hun er dybt urimelig og unuanceret.
Er der noget at sige til det?
For at komme med en mere fair kritik end under første video. Det lyder ikke til at hun er helt klar til denne samtale? Tak guderne jeg aldrig selv har været i lignende situation, så jeg kan ikke påstå jeg kender følelserne. Dog foretrækker jeg de mere analytiske og objektive episoder fra panser. Tak for jer
Hvor er det tragisk. At miste sin 19 årige datter fordi hendes far køre hasarderet. . Det er utilgiveligt. Sender en masse menneskelig kærlighed til moderen♥️
Hun er jo virkelig sur på ham, hun er jo lidt bims jo, alle de hallucinationer
Kan slet ikke forstå hvad sådan et afsnit samt del 1 har med Panser at gøre …fatter det ikke … hører mere under det andet program Rene laver ..
Absolut tragisk, men edder skuffede episode. Er fast lytter og fan, men de sidste 3 måneder har for mange skuffende episoder og glæder mig ikke længere
Så lad da være med at lytte - ingen tvinger dig
2 stærke episoder Jeg kender alle parter der er involveret i denne frygtelige sag. Jeg kan bestemt godt forstå moren syntes at straffe er ALT for mild. Og jeg følger med jer ❤️❤️ Men det er vigtigt at huske på retten har “talt”. Jeg håber på at man igennem denne podcast og alle andre medier kan få politikerne til at vågne op og kigge lidt på strafferammen i sådan nogle sager.
Tror der sku ha gået længere tid før der blev optaget. Det er meget syndt og jeg føler for hele familien. Men hun virker off
Det er noget af en sag 🤯 min ærlige mening er nok at de afsnit ikke skulle ha været lavet for hun kan jo slet ikke være i det… det er alt for tæt på
Kort sagt Tragisk💔.. Jeg sidder efterladt med det indtryk af at de er en tung og udsat familie på flere punkter og det gør ligeså ondt.
Kedeligste historie til dato !!! Ærgerligt I brugte to afsnit på den historie.
Der mangler i den grad forståelse for kvindens ufattelige tragedie og hendes vrede på den mand, som har forårsaget den - både i kommentarerne og hos værterne. Det ligner ikke René at være så meget på gerningsmandens side. At det er hans datter, han har dræbt ved den hensynsløse kørsel skal da ikke fritage ham fra ansvar og straf, synes jeg og den stakkels mor, men både domstolene og værterne i studiet er åbenbart af en anden mening 🤷♀️
Føler med begge forældre . De har begge mistet. Håber virkelige faren vil komme i jeres studie og give sin historie for man skal altid huske at der er flere sider af en oplevelse/ historie 🙏 De begge skal leve et liv med det der skete i den bil og nu uden deres datter det er virkelig en forfærdelig tragedie 😞
Hvor gammel er Chloe?
Hun er 44
Føler virkelig med moderen. Men føler lige så meget med far. Alt det had oveni, som han skal leve med. Synes hun er meget hård ved ham! Det også hans datter!
Hun er i sorg, og kan på ingen måde sætte sig i mandens sted. Hun er dybt urimelig og unuanceret.