I dit IT-projekt er medarbejdernes involvering helt central. Hvorfor? Fordi det er dem som kender hjørnerne af forretningen bedst og dem som skal bruge det i dagligdagen. Så hvordan får du dem med?
Kommentare
0
Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der Softwareudvikling på Jysk-Community!
Kommentare
0Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der Softwareudvikling på Jysk-Community!