The ABIS Podcast

The ABIS Episode 17: 2009 The Year We Suck!

1 h 0 min · 20. Jan. 2009
Episode The ABIS Episode 17: 2009 The Year We Suck! Cover

Beschreibung

This week on The ABIS, we take a look at the year ahead and the things we're looking forward to. We also take a step back, and look at the absolute worst of 2008 and why we say good riddance. We also take our own special look at what we expect from 2009, and why it's going to suck.

Kommentare

0

Sei die erste Person, die kommentiert

Melde dich jetzt an und werde Teil der The ABIS Podcast-Community!

Loslegen

2 Monate für 1 €

Dann 4,99 € / Monat · Jederzeit kündbar.

  • Podcasts nur bei Podimo
  • 20 Stunden Hörbücher / Monat
  • Alle kostenlosen Podcasts

Alle Folgen

23 Folgen