The Retake: CDL Podcast

Episode #3: Shotzzy or iLLeY? Who's more valuable? | OpTic is DOOMED With A Meta Shift?

36 min · 2. Feb. 2021
Episode Episode #3: Shotzzy or iLLeY? Who's more valuable? | OpTic is DOOMED With A Meta Shift? Cover

Beschreibung

Discuss if Shotzzy or iLLeY will be more valuable to their team in the coming future and which team would struggle the most with a meta shift? Enjoy!

Kommentare

0

Sei die erste Person, die kommentiert

Melde dich jetzt an und werde Teil der The Retake: CDL Podcast-Community!

Loslegen

2 Monate für 1 €

Dann 4,99 € / Monat · Jederzeit kündbar.

  • Podcasts nur bei Podimo
  • 20 Stunden Hörbücher / Monat
  • Alle kostenlosen Podcasts