Unfinished Business
We zijn er weer! Na een paar weken radiostilte nemen we je mee in de rollercoaster rondom de geboorte van onze lieve dochter Milly. Wie gaat er met de eerste weeën nog rustig naar een massage en uit eten? Danique dus. Het bevalbad bleek uiteindelijk veel te warm en Pieter moest onderaan de trap blijven wachten tot hij welkom was. Maar het is allemaal goed gekomen. Volgende week hoor je alles over de kraamweek, maar voor nu zweven wij nog even heerlijk verder op onze roze wolk! Centraal Beheer helpt je met de juiste zakelijke verzekeringen. Ga naar de website [https://www.centraalbeheer.nl/ondernemen]voor inzicht in je zakelijke risico’s. Ontdek verrassend Nederland deze zomer met NS. Profiteer ook van het zomerabonnement Nederland Dal Vrij, voor 49 euro per maand. Dit abonnement is geldig tot en met 31 augustus. Meer over dagjes uit met de trein [https://www.ns.nl/dagje-uit?utm_source=touch_tonymediapodcasts&utm_medium=Paid_Custom&utm_campaign=C13151&utm_content=branded_content] Meer over het Nederland Dal Vrij Abonnement [https://www.ns.nl/producten/abonnementen/nederland-dal-vrij?utm_source=touch_tonymediapodcasts&utm_medium=Paid_Custom&utm_campaign=C13151&utm_content=branded_content] 🎙️Geproduceerd door Tonny Media. 🌶️ Volg Unfinished Business! Instagram [https://www.instagram.com/unfinishedbusinessdepodcast/] en TikTok [https://www.tiktok.com/@unfinishedbusinessnl] See omnystudio.com/listener [https://omnystudio.com/listener] for privacy information.
112 Folgen
Kommentare
10Fijn dat jullie er weer zijn!
Lief! We hebben jullie ook gemist ❤️
🥰🥰🥰
Heerlijk om jullie weer te horen! 🫶🏻
Jahaaa fijn hoor, gefeliciteerd met jullie lieverd milly🥰
Oh ik moet over een paar maanden en ik herken zo erg in de angst en het tegenop zien. 😖 Echt vreselijk, bedankt voor het delen van je verhaal 💗 En gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter 🥰
Zo fijn jullie te horen! Heel veel geluk voor jullie prachtige gezin! Volgende keer graag meer over het inscheuren van Piet! Je overwoog erover te praten in de Podcast! 😂😂😂
Mega blij dat jullie er weer zijn
Fijn dat jullie weer terug zijn! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje 🩷
Ik heb jullie zéker gemist! Funfact; ik kende je eerst alleen van de Mukbangs met Monica, omdat ik die zò leuk vond, ben ik deze podcast gaan luisteren, en nu is dit echt een van mijn favoriete podcasts geworden. Wat een leegte op de dinsdag de afgelopen weken. Fijn dat jullie er weer zijn. En van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine poppetje 😍😍🩷
Fijn dat jullie er weer zijn!
🥰🥰🥰