Verdens klogeste land
I denne uge i Verdens Klogeste Land møder praktikanten Emil op til sin fyringssamtale med en overraskende bisidder: Tidligere statsminister Helle Thorning-Schmidt. Mens en starstruck Jesper bliver sendt til tælling, insisterer Kristoffer på at få gennemført opsigelsen af Emil som følge af praktikantens nærmest endeløse liste af fejl og mangler. Emil har dog et es i ærmet; han har nemlig færdigskrevet sin delvist selvbiografiske nøgleroman om podcastplatformen Omidop, og da han får Kristoffer til at læse bogens første kapitel højt, får piben pludselig en anden lyd. Verdens Klogeste Land er tilbage den 20. august.
88 Folgen
Kommentare
40🤣🤣 har ondt i maven af grin - vanvittig “bog” , men afsnittet var alt for kort og jeres sommerferie alt for lang 😢
Hvad helvede betaler man for?
Casper Christendom hahahah
‘Født ved kejsersnit’ 😂 Elsker alt ved jeres roast, ‘tak for at dele’. Godt I har lavet et afsnit man sagtens kan genhøre, når man helt sikkert kommer til at savne jer hen over sommeren. ☀️
Jeg dør!!!! 😂😂😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣🩷
Christian fuld af lort! 🤣 det et de bedste navne nogensinde 🤣
og Debil Thorup 😂
God sommer men synes det er at strække den til 7 august. I bliver nødt til at lave lidt indimellem 😊. Søndagstanker var måske en ide 😊
Hørte det som 20. August 🫣
Morten er jo en genial forfatter 🥹
Og han er næsten lige så god til at finde på navne som ham med 24syv-bogen.
Kan 👏 ik 👏 trække 👏 vejret 😂😂😂 I er geniale ❤️
Jeg vil også have Helle T som bisidder 😂
Det er det sjoveste nogensinde! 😂
Jeg græder af grin 😂
Haha kæft det er godt. Go helle og go praktikanten!
I FUCKING LOVE YOU😂🥰😂
God sommer og tak for god podcast🌸☀️ bliver hårdt at skulle undvære verdens bedste podcast 😱
Den “bog” er noget af det bedste jeg længe har hørt😂
Morten Emils nye programtitel burde være 'Det lyserøde vibrator eksperiment', og hans jobtitel burde være 'Problembarnet' 😄
Hold da kæbe, hvor er I sjove!!! 🤣🤣🤣🤣🤣
Tusind tak for fantastisk underholdning hver torsfag😂😂
❤️Morten❤️
Elsker 😅
Skidt tidspunkt i går på ferie. I kunne være gået i det vildeste gule breaking i verdenshistorien!. Prinsesse Isabella er på studenterkørelse, og der er fande noget at tage fat i 😂
Episk bog!
😂 I glemte at sige at bogens karakterer er fiktive, og enhver lighed med virkelige personer er tilfældig - måske vil Debil Thorup og andre anlægge sag 🤣 godt der ikke var så mange kvinder med, men synd for Helle at hun ikke var med til festen 😅
men hvem er Nikolaj Abekopper ?
I er vidunderlige
Vildt! Ganske formidabelt!!! 😳 Tak!!
Savner jer allerede 😄🥰
Elsker❤️
😂😂😂 elsker det!
Kæmpe!!
Rigtig god sommer til jer Vi glæder os til I er tilbage igen
Godmorgen Gutter. Kommer der mere i dag?
Elsker alt ved det og ja jeg har fået tilbud på abonnement såååå mange gange! 😂 Bliver nødt til at sige at I skal huske jeres eventuelle arbejdsgiveransvar i forhold til praktikanten, selvfølgelig ikke så længe han er ansat af kommunen men bare lige obs Fx er det tankevækkende at han ikke rummes i sit ønske om at kaldes Morten Så ser det altså ikke godt ud den dag I står overfor ex en der ønsker at skifte køn, art eller fødselsplanet Se det som en lille prøve på rummelighed Hils Morten og Helle
Jeg bruger egentlig kun roflmao sarkastisk, men kan ikke finde et bedre begreb til det her afsnit. Bravo
Det sjoveste nogensinde 😂
Jeg døøør af grin😂🤣🤣🤣sjoveste bog
🤣🤣 har ondt i maven af grin - vanvittig “bog” , men afsnittet var alt for kort og jeres sommerferie alt for lang 😢
Casper Christendom hahahah