wsisweden's connecting the dots series
Fredrik Tibblin from Telenor Connexion takes us through the current status of the Nordic operators and the plans for phasing out 2G/3G. 00:00 [https://www.youtube.com/watch?v=OyScJtOSC7A&t=0s] Presentation 21:20 [https://www.youtube.com/watch?v=OyScJtOSC7A&t=1280s] Q&A
12 Folgen
Kommentare
0Sei die erste Person, die kommentiert
Melde dich jetzt an und werde Teil der wsisweden's connecting the dots series-Community!