Hagelslag
Vandaag een open sollicitatie naar de ochtendshow op Radio 2 Nu te zien in een filmtheater bij jou in de buurt: Soldiers’ Bones! [https://cinedeli.nl/film/soldiers-bones/] Er zijn 2x2 kaartjes te winnen! Mail uiterlijk 29 juni naar info@cinemadelicatessen.nl [info@cinemadelicatessen.nl] met een leuke reden waarom je de kaartjes wil winnen! Productie: Meer van dit [https://open.acast.com/networks/633c32567b1bc700112c28af/shows/6981a78ad77e5e94dcb59393/episodes/meervandit.nl] Muziek: Andy Teerlink Hulp, advies of raad nodig? Deel je kwestie via 0629824695 Wees welkom in onze whatsappgroep [https://whatsapp.com/channel/0029Vb7Ou75BKfhthesLsD30] Volg ons op Instagram [https://www.instagram.com/hagelslag.podcast/] Wil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar: Adverteerders (direct): adverteren@meervandit.nl (Media)bureaus: adverteren@bienmedia.nl ---------------------------------------- Hosted on Acast. See acast.com/privacy [https://acast.com/privacy] for more information.
99 episodios
Comentarios
14Ik zou luisteren. 😂
Ik vind het idee van een dageijkse ochtendpodcast superleuk,maar ik denk steeds vaker..waar heb ik naar geluisterd? Mis wel een bepaalde diepgang.. Heb het gevoel dat Puck misschien ook wat meer diepgang en iets serieuzer zou willen zijn?
Probeer NRC Vandaag eens
Wat een zeikerd ben jij. Je hoeft niet te luisteren hè, niemand dwingt je
dus zodra je niet 100% enthousiast bent en maar een klein beetje kritisch bent ben je meteen een zeikerd en moet ik NRC gaan luisteren? flauw hoor
een zeikerd ben ik al helemaal niet, ik ben een trouwe luisteraar maar heb wel een mening, de aflevering laatst met Bas en Chris vond ik bijvoorbeeld super. Toevallig was Puck daar niet bij maar ik vind haar wel heel leuk😊
Ik wil even mededelen dat ik echt vaak hardop heb gelachen door deze aflevering hahaha
Ik ook haha!
Ik vond het (gek genoeg) ook echt een Bas toeter 📣
Hahaha, was een goeie toeter zeker?
Ik zie alleen de titel van de aflevering. Nog niet geluisterd. Maar ik zeg; ja doen! 🤩
Ik ook🥰
Je kunt wel merken dat jullie "zo vroeg" opnemen. 😇 Heerlijke chaos 😍
❤️ fiat panda
Ik zou luisteren. 😂
Ik vind het idee van een dageijkse ochtendpodcast superleuk,maar ik denk steeds vaker..waar heb ik naar geluisterd? Mis wel een bepaalde diepgang.. Heb het gevoel dat Puck misschien ook wat meer diepgang en iets serieuzer zou willen zijn?