Hagelslag
Vandaag zijn we zeer inhoudelijk. We bespreken onder meer de stikstofcrisis en de investeringen in defensie Productie: Meer van dit [https://open.acast.com/networks/633c32567b1bc700112c28af/shows/6981a78ad77e5e94dcb59393/episodes/meervandit.nl] Muziek: Andy Teerlink Hulp, advies of raad nodig? Deel je kwestie via 0629824695 Wees welkom in onze whatsappgroep [https://whatsapp.com/channel/0029Vb7Ou75BKfhthesLsD30] Volg ons op Instagram [https://www.instagram.com/hagelslag.podcast/] Wil je adverteren in deze podcast? Stuur een mailtje naar: Adverteerders (direct): adverteren@meervandit.nl (Media)bureaus: adverteren@bienmedia.nl ---------------------------------------- Hosted on Acast. See acast.com/privacy [https://acast.com/privacy] for more information.
99 episodios
Comentarios
18Aaah lieve Bas, toch niet door die ene zeur comment van gister? 😂 Ik vind jullie podcast perfect zoals die is, het is echt m’n lievelingspodcast 💖 Dat mag dan ook wel eens gezegd worden!
Hoop dat de positieve comments wel net zo zwaar wegen 😂
Eeeeens!!
Heerlijk einde 🥰
Ik ga stuk 🤣🤣 jullie hebben mijn ochtend zeer goed gemaakt
Heerlijk Chris. Smakelijk gelachen
Ik schoot gewoon bijna uit met mijn mascara, omdat ik zo hard moest lachen dankzij Chris😂😂😂😂
Lekker Chris🤣🤣
Geen vrolijk ochtend deuntje meer en gestructureerd met inhoud. Waar is Hagelslag? 🥲
Kunnen jullie luisteren naar de mening van de luisteraars die NIET met gezeik reageren maar gewoon de aflevering lekker luisteren en niet reageren 🤣♥️
Oh.. hahaha nu gaat Chris los. Love it 😏
Ik ben niet zo'n fan van de nieuwe tune, en het geluidje van het NOS journaal al helemaal niet😳😕
Fijne inhoud dit
Goo Chris!! En de leuke deuntjes tussendoor worden erg gemist !
Niet zo’n ver-schrik-ke-lijke aankondigingstune van het nieuws. Ik SCHRIK ervan
Ik mis de vrolijke eindtune. Bah! (Ook dat nog)
Meer van dit! Hahaha, genoten van Chris z’n tirade 😂😂
Inhoud
Aaah lieve Bas, toch niet door die ene zeur comment van gister? 😂 Ik vind jullie podcast perfect zoals die is, het is echt m’n lievelingspodcast 💖 Dat mag dan ook wel eens gezegd worden!
Heerlijk einde 🥰