Geggo & Cengiz - Helt Ærligt
Stephanie og Cengiz har de sidste par uger lavet liveshow, og venner, I skal ikke snydes, vi har taget brevkassedelen med jer i podcasten! Ville I have svaret det samme som Kamal under liveshowet? Værter: Stephanie Karma Salvarli & Cengiz Mads Salvarli Redaktør: Vera Høj Jabcke Mix & jingle: Jakob Ranum Video: Frederik Schultz
194 Episoder
Kommentarer
104Jeg synes: Well Said ❤️❤️❤️ OG man må edderfandme gerne synes og føle at det er svært at være pårørende, for gud skal vide AT DET ER DET!❤️
♥️♥️♥️♥️
Aalborg
Aalborg 🫶🏼
Vejle!🌸
Nykøbing falster 🙏😍
Herning
Viborg eller Skive 🤩🤩🤩
BORNHOLM!!!
Slagelse
Vejle
Nykøbing Falster 🥰
Esbjerg! 😍😍
Middelfart/Fredericia 🥰
Du ser skarp ud Cengiz
🙏🙏🙏
Hvad er det der sket for Lea/burger?❤️❤️
Hun har mistet sin søn❤️🩹
Hun har mistet sin første søn ❤️🩹 Ej at forveksle med Ollie, som de har fået siden 🩵
Fredericia 🤞🏻🤞🏻🤞🏻
Kolding!
Frederikshavn 😍
Aarhus
Kom til Morsø 🤩 Ellers omkring os Thisted - Skive 🤞🏼🤞🏼🤞🏼
Mors 😊🤩🤞🏼
Hedensted🥳
Aarhus
Thisted!!!
Thorshavn, Færøerne burde i komme til 😉🤩
Kom til Odense!!! Min veninde og jeg, har både set jer sidste gang i var i Odense og vi tog hele vejen til Bremen for at se jer den 25.🤩
Kom nu til Lolland for os der ikke har mulighed for at komme helt til København ❤️
Kan I ikke lave flere brevkasse afsnit? Måske et fast hver måned eller lign. 😌
Enig!! 👏👏
Holstebro
Sønderborg! 😍😍🤞🏼
Odense eller Assens på Fyn🙏🏽
Mojn kom til Sønderborg 🤗
Viborg 🤞
Rødovre😍
Kom til Odense igen!!!🥰🥰🥰
Kære Stephanie! Spørgsmålet omkring hvordan det er at være pårørende til en i så dyb sorg ramte. Din formulering er så fantastisk også rigtig, og det er så inspirerende hvordan du udtrykker det og siger tingene helt rigtigt! Kæmpe kram til jer alle! Og Cengiz?? Kæmpe ja til at du skal have en brevkasse!!
Aabenraa 🙏🤞
Koldiiiing 😍
Horsens 👏🏻
Vejle 🤩
Please kom til Aalborg!!🤩🤩🤩
Aalborg 😌
Kom til Odense 🙋♀️
Nordens Paris Aalborg 🥰🥰
Sønderborg 😍
Herning 🙏🏽🙏🏽
BORNHOLM 😍
Holstebro 🤩
Aalborg 😍😍.. på Akkc eller Skraaen ✨
Aalborg eller Viborg
Ej hvor er det synd for hende❤️❤️🩹
Sønderborg eller Vejle 🫶🏼✨
Sønderborg! 🤞🏼
Hvor ser du vidunderlig ud Stefanie!
Enig! 😍
Viborg!
Nykøbing Falster 🤩
Odense eller bare hvorsomhelst på Fyn 🥰
Sønderborg 🥰
Aarhus🤞🏼🤞🏼🤞🏼
Man kan godt finde gnisten igen, det kræver en masse fra begge sidder og begge skal vil det ☺️ Det har i hvertfald virket for os herhjemme
Aalborg eller Viborg 🤞🏼
Esbjerg❤️
Odense🙏🏼😍
Bornholm 🤞
Odense
Skive tak 🙏🏼
Bornholm
Holstebro🤩
Vordingborg
Aalborg eller hjørring
Horsens eller Vejle 😍
Aalborg
Som pårørende kan i jo også spørger hen af vejen ..da det kan være svært at læse - risikoen for at man rammer forkert er stor fordi MAN KAN IKKE LÆSE TANKER.......så hellere spørg "Har du brug for at jeg er her og bliver eller skal jeg give dig plads lige nu" eller "Har du brug for jeg lytter eller vil du have et kærligt opløftende støttende råd"😅😅🥰 Et råd til alle som læser dette....
Skive eller Herning 😍
Aalborg🙏🙏
Horsens 🤞🏼🤞🏼
Jeg har længe lyttet til jeres podcast, enten når jeg gøre rent, gøre mig klar eller gerne vil sove. Jeg er vild med podcasten, MEEEN… har haft lyst til at skrive denne kommentar meget længe. Jeres intro “musik”.. det simpelthen for friskt til mig 😩 og det er højt.. Er villig til at betale for en roligere intro 🥹🙏🏼😂
Vejen!😍♥️
Odense 🥰
Skanderborg 🙏🏻🙏🏻
6780 Skærbæk evt i Skærbæk centeret 🙏🏻🙏🏻👌💪
I må meget gerne komme til Bornholm. Du elsker jo øen Gengiz. ❤️❤️❤️
Hvis Hav og Kamal sku ha en 3 person så skulle det helt sikkert være dig Cengiz 🔥
Herning
Århus 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Vejle
Kolding 🥰
Jeres show var fantastisk, jeg glemte jeg ikke bare sad ved jeres bord på scenen. I så nemme at omgåes, og man føler sig så inkluderet. Kæmpe skud ud. I så så seje og dygtige, og I undervurderer jer selv og jeres show så så meget. Fortsæt jeres gode arbejde.❤️
Middelfart eller Fredericia 🤩 havde bilet til Bremen sidste år, men var nødt til at sælge den grundet arbejde 🥺
Færøerne 🤞🏻
Jeg sagde til min mand at hvis vi skulle giftes, skulle det være inden jeg blev 40 ellers kunne det være lige meget - vi blev gift da jeg var 39 😂 Og har vores 3 bryllupsdag her d. 1 juli
Tønder eller Aabenraa 😁
Kom til Grønnegades kaserne kulturcenter Næstved 🙏😍
NAKSKOV!!!!!❤️
Vedr. afstemningen: Har været. Og skal ikke igen.
Der er ikke nogen med ægte kærlighed til hinanden som er i åbent forhold.
SILKEBORG 🥰 KOM KOOOM
Er der en skøn ung kvinde der har taget sin medicin i dag 🥰
Jeg synes: Well Said ❤️❤️❤️ OG man må edderfandme gerne synes og føle at det er svært at være pårørende, for gud skal vide AT DET ER DET!❤️
Aalborg