
Ovelles Negres d’ADONA’T!
Podcast von ON Cubelles
Nimm diesen Podcast mit

Mehr als 1 Million Hörer*innen
Du wirst Podimo lieben und damit bist du nicht allein
Mit 4,7 Sternen im App Store bewertet
Alle Folgen
80 Folgen
Les IA i els biaixos de gènere. El ChatGPT expressa la seva informació enfocada als homes? Són les IA substitutius de les teràpies psicològiques?

Reivindicar i lluitar el Dia de la Dona Treballadora amb les ovelles negres. Història, visió i reflexió en un programa carregat de gamberrisme!

Poder arribar a tenir un món igualitari de qui és feina? Manis mixtes o no? Tot això i molt més en un programa pre-carnaval i amb visió cap al violeta!

Les mares i els pares haurien de cobrar un sou? Les feines de voluntariat no remunerades i amb exigències de formació? Debat i molt més en un episodi acalorat!

“Mujeres juezas: Hijas del miedo y otros relatos de violencia de género”. Una visió desde l’altre cara de la moneda.